NYHETSARKIVET
16 jan 2009 12:15
ITP-kampen hade 11 000 besökare första månaden
Collectum lanserade ITP-kampen för lite drygt en månad sedan, den 12 december. Hittills har tjänsten, där Collectum låter olika pensionsbolag ”slåss” om vem som är bäst, haft 11 000 besökare.

Enligt Jenny Jeppsson, informationschef på Collectum, ligger besöksantalet så här efter helgerna på omkring 200 personer om dagen. I samband med att Collectum skickar ut sina röda kuvert kommer man att informera mer om tjänsten och man planerar också att vidarutveckla frågorna på webbplatsen.

Jenny Jeppsson ser webbplatsen som en långsiktig satsning och är nöjd med resultatet hittills.

– Vi på Collectum är glada över det positiva mottagande som ITP-kampen fått av såväl branschen som media och kunder, säger hon till Pensionsnyheterna.
Pensionsnyheterna i Sverige AB
Rapsgatan 1
118 61 Stockholm
info@pensionsnyheterna.se
www.pensionsnyheterna.se
Orgnr: 559339-5907